Saturday, September 6, 2008

Google Chrome: saingan mozilla firefox

Pagi ni aku jumpe pokcik google, aku realize die pomot 1 browser baru.tengok dari segi design and architecture aku rase leh saingi firefox kesayangan aku nih..xper kalo google chrome lagi besh aku tak teragak2 utk curang.mwahahahaaa....

Mostly design dia banyak menyerupai opera.contohnya masa buka tab baru,dia akan tunjuk thumbnails web mana yang paling kerap kita kunjungi.sangat mudah.lagi satu yang menarik yelah mode incognito yang kita bleh guna dalam browser ni.dalam mode ni,chrome tak akan menyimpan maklumat ttg semua website,cookies atau carian kita.sangat beshhh..aku dah tak larat nak padam kukis2 kat pc tempat keja aku..hehe..

so ape lagi.jom run 4 the new technology.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...